avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt Raleigh Brazil

Pielgrzymka 2014 - Dzień 1

Czwartek, 14 sierpnia 2014 · dodano: 23.08.2014 | Komentarze 0

ciepło, wiatr: Zach. 16 km/h, czas: 6 godz. 41 min. 11 s., godz. wyjazdu: 03:10, z Adrianem, Łukaszem, Danielem, Gosią i 13 innymi osobami

Początek pielgrzymki do Częstochowy nie zapowiadał się obiecująco. Kilka godzin przed wyjazdem burza i oberwanie chmury. Deszcz lał się litrami z nieba. Na szczęście po 1 w nocy przestało padać, bo jazda w taką pogodę była by nie możliwa. W tym roku w peletonie pielgrzymów znalazły się aż dwie dziewczyny. Pierwszy etap pielgrzymki spokojnie bez żadnych przygód. Około godziny 7 docieramy do Przedborza, pierwszego miejsca odpoczynku. Kiedy mieliśmy wyruszać w dalszą drogę okazało się że jeden z pielgrzymów złapał kapcia. Problem okazał większa niż się spodziewaliśmy. Potrzebna była wymiana także opony a zapasu brak. W pobliżu był sklep rowerowy ale otwarty od godziny 8. Żeby nie zatrzymywać pielgrzymki większa część potników ruszyła w dalszą drogę. Po naprawie roweru zaczęliśmy gonić główną grupę. Silny wiatr ostudził nasze zapędy i do głównej grupy dołączamy dopiero w Żytnie gdzie znajdował się drugi post Dalsza część pielgrzymki upłynęła całkiem spokojnie. Ja z kolegą Łukaszem tradycyjnie zamykaliśmy peleton od początku do końca pielgrzymki, no prawie do końca bo przed samą Częstochową na pobudzenie mięśni zrobiliśmy sprint pod górki prowadzące do miasta. Po godzinie 13 docieramy na Jasną Górę w komplecie.

Taka sytuacja w Przedborzu

Pomnik ku czci poległych w czasie okupacji hitlerowskiej w Żytnie