avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt Raleigh Brazil

Sulejów - Aleksandrów - Paradyż

Niedziela, 17 sierpnia 2014 · dodano: 23.08.2014 | Komentarze 0

ciepło, wiatr: Zach. 16 km/h, czas: 3 godz. 1 min. 33 s, godz. wyjazdu: 11:02

Nie miałem za bardzo gdzie dziś jechać, bo prawie wszystko w okolicy już odwiedziłem. Posanowiłem więc poszukać inspiracji u znajomych blogerów i tak narodził się pomysł by zwiedzić Sulejów i okolice. Pogoda nie zachęcała do jazdy ale plan trzeba zrealizować. W Sulejowie odwiedzam Opactwo Cystersów. Poźniej udaję się na południe w kierunku Aleksandowa po drodze odwiedzając Zagrodę Wyobraźni "Nad Czarną i Pilicą" i Dąbrowę nad Czarną. W Aleksandrowie trafiam na jakąś imprezę gminną ale nie zostaję tu na długo. Krótki postój i sprawdzenie nawigacji i można ruszacz dalej w kierunku Paradyża. Reszta trasy z wiatrem w plecy więc można trochę poszaleć... xD