avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt Raleigh Brazil

Tomaszów Maz. - Lubochnia - Inowłódż

Czwartek, 4 czerwca 2015 · dodano: 04.06.2015 | Komentarze 0

ciepło, wiatr: Płn-Zach. 17 km/h, czas: 2 godz. 52 min. 24 s., godz. wyjazdu: 09:12, z Łukaszem

Jak zaplanowałem, tak zrobiłem. Dzisiaj troszkę dłuższa trasa ale na szczęście nie samemu. Zabrał się ze mną Łukasz. Pierwsza część trasy (do Lubochni) pod wiatr ale średnia prędkość bardzo dobra (30,6 km/h). Po krótkim odpoczynku i zjedzeniu "drugiego śniadania" wyruszyliśmy w kierunku Inowłodza. Tam również robimy sobie mały odpoczynek. Końcówka to zwolnienie tempa. Muszę przyznać, że jeszcze nie jestem w najlepszej formie. Kolega dziś mnie troszkę wymęczył, co mi się bardzo rzadko zdarza. Jest na to tylko jeden sposób - trening, trening i jeszcze raz trening...