avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt B'Twin Triban 520 C2

Piotrków Trybunalski

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 23.08.2015 | Komentarze 0

ciepło, wiatr: Płd-Wsch. 21 km/h, czas: 3 godz. 49 min. 05 s, godz. wyjazdu: 08:48

Wybierałem się do Piotrkowa już kilka razy ale zawsze mi "coś" wypadało. Dziś wreszcie się udało. Droga do Piotrkowa minęła dość szybko. Tam robię sobie krótki odpoczynek na uzupełnienie spalonych kalorii i ruszam w drogę powrotną aby zdążyć na Vueltę. Wyjazd z miasta i droga do Sulejowa dość ciężka - duży ruch i mocny wiatr w twarz. W Sulejowie odbijam w kierunku Podklasztorza i wreszcie można troszkę odetchnąć. Dalsza część trasy całkiem spokojnie, byle do domu ;)

Wielka Synagoga w Piotrkowie Trybunalskim (obecnie siedziba Miejskiej Biblioteki Publicznej)