avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt B'Twin Triban 520 C2

Inowłódz - Odrzywół - Gielniów - Opoczno

Niedziela, 17 lipca 2016 · dodano: 19.07.2016 | Komentarze 0

ciepło, wiatr: Płn-Zach. 14 km/h, czas: 2 godz. 52 min. 11 s., godz. wyjazdu: 10:02, z LKS Feniks Opoczno

Miała być kolejny solowy objazd okolicy, a niespodziewanie wyszedł szybki i długi trening z LKS Feniks Opoczno. Po kilkunastu kilometrach od wyjazdu z domu dogoniła mnie grupa kolarzy z Feniksa i zaprosiła do wspólnego treningu. Mimo pewnych obaw (czy dam radę) dołączyłem do nich. Dziś obrali trasę w kierunku Gielniowa gdzie akurat odbywały się Mistrzostwa Polski MTB XCO. Do samego Gielniowa jechało się całkiem dobrze, mimo że tempo było dość wysokie jak dla mnie, choć jazda w grupie jest całkiem inna niż solo. Po chwili odpoczynku przy mecie zawodów ruszyliśmy dalej w kierunku Opoczna. Dwóch zawodników oderwało się od naszego peletonu i wtedy się zaczęło. Pozostali nie chcieli ich odpuścić, mimo iż to tylko trening. Ja nie dałem rady utrzymać koła i odpuściłem w Mroczkowie. Reszta drogi powrotnej to dość powolne "toczenie się" do domu - odcięło prąd jak to mówią. Ale mimo to i tak można zaliczyć dzień do udanych, a przy okazji pobiłem wszelkie swoje rekordy na Endomondo ☺

Mistrzostwa Polski MTB XCO Gielniów 2016                                                                                                  Źródło: opoczno.info