avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt B'Twin Triban 520 C2

Żarnów - Końskie - Gowarczów - Opoczno

Niedziela, 24 lipca 2016 · dodano: 26.07.2016 | Komentarze 0

gorąco, wiatr: Płn-Wsch. 7 km/h, czas: 2 godz. 48 min. 09 s., godz. wyjazdu: 09:45, z LKS Feniks Opoczno

Nie mając planów na niedzielny wyjazd postanowiłem wpaść na trening Feniksa. Na miejscu zbiórki stawiło się sporo chętnych, więc zdecydowano się na podzielenie peletonu na dwie grupy. Mnie udało się załapać do tej pierwszej - bardziej zaawansowanej. Trasa dziś była tak zaplanowana aby trochę pojeździć po okolicznych górkach, a ja przy okazji poznałem kilka ciekawych miejsc w które warto się wybrać raz jeszcze. Choć tempo treningu przez większość czasu było wysokie jak dla mnie, to mimo wszystko udało mi się wytrzymać do końca i muszę być z tego bardzo zadowolony☺ I ponownie poprawiłem statystki w Endomondo xD