avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt B'Twin Triban 520 C2

Przysucha - Końskie - Opoczno

Niedziela, 4 września 2016 · dodano: 05.09.2016 | Komentarze 0

ciepło, wiatr: Płd-Zach. 17 km/h, czas: 3 godz. 18 min. 27 s., godz. wyjazdu: 09:45, z LKS Feniks Opoczno

Jadąc na dzisiejszą zbiórkę Feniksa spodziewałem się, że będzie ciężko. Ale nie aż tak. Stawiła się spora grupa bo było nas aż 22! Po dłuższej dyskusji nad trasą padło na Końskie przez Przysuchę. Pierwsze 40 km całkiem przyjemna i spokojna lecz później zaczęły się schody czyli kilka podjazdów, których nie wszyscy wytrzymali. Udało mi się przetrwać najgorsze i gdy już kończyliśmy trening złapał mnie okropny skurcz łydki. Niestety musiałem się zatrzymać na dłuższą chwilę żeby odpuściło. Samotna końcówka treningu z bólem nogi i pod silny wiatr dała się we znaki. Jednak mimo to dałem radę i pierwsza setka w tym roku zaliczona ☺