avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt B'Twin Triban 520 C2

Tour de Świętokrzyskie - etap II

Niedziela, 27 sierpnia 2017 · dodano: 27.08.2017 | Komentarze 2

ciepło, wiatr: Płd.-Zach. 12 km/h, czas: 3 godz. 04 min. 46 s., godz. wyjazdu: 08:58

Plan na dziś udało się zrealizować, chodź łatwo nie było, szczególnie na długich podjazdach. Na początek pojechałem na Święty Krzyż, były chwile zwątpienia ale bałem radę. Następny przystanek to miejscowość Bodzentyn, gdzie robię sobie dłuższą przerwę śniadaniową. Powrót ciężki bo pod wiatr, a i płasko nie było, szczególnie w okolicach Świętej Katarzyny. Jutro dzień odpoczynku, zupełnie tak w Vuelta a España ;)

Pomnik Katyński Trzech Krzyży przed wjazdem na Święty Krzyż

Sanktuarium Relikwii Drzewa Krzyża Świętego - Święty Krzyż

Brama wschodnia z XVII wieku - Święty Krzyż

Ruiny zamku biskupów krakowskich w Bodzentynie

Kościół Wniebowzięcia NMP i św. Stanisława Biskupa w Bodzentynie

Widok na rynek w Bodzentynie

Kategoria wycieczki

alberto17
| 13:45 poniedziałek, 28 sierpnia 2017 | linkuj Wyzwanie, szczególnie gdy głównie jeździ się po płaskim terenie, ale masz rację satysfakcja jest duża ☺
teich
| 08:49 poniedziałek, 28 sierpnia 2017 | linkuj Podobną trasę zmęczyłem na początku czerwca. Podjazd szosówka pod Święty Krzyż to jednak wyzwanie - kosztował mnie mnóstwo siły , ale satysfakcja olbrzymia, gdy się już schodzi z roweru pod Sanktuarium.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jacwb