avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt B'Twin Triban 520 C2

Smardzewice - Wolbórz - Tomaszów Maz. - Opoczno

Niedziela, 12 sierpnia 2018 · dodano: 12.08.2018 | Komentarze 0

ciepło, wiatr: Płd.-Zach. 14 km/h, czas: 3 godz. 32 min. 51 s., godz. wyjazdu: 08:30

Poranek dość chłodny jak na sierpień ale nie ma co narzekać bo ostatnie upały były męczące podczas jazdy. Dziś wiatr zachodni więc jadę w tamtym kierunku co by powrót był bardziej przyjemniejszy. A że ostatnio nie bywałem w tamtych rejonach więc padło na Wolbórz i okolicę, a szczególnie na jedno miejsce, które dość przypadkiem odkryłem.

Pomnik Polski Walczącej 1939-1958 w Polichnie

Przy pomniku robię krótką przerwę bufetową i następnie ruszam w kierunku Wolborza, gdzie na chwilę zatrzymuję się przy Pałacu Biskupów Kujawskich.

Pomnik Czynu Grunwaldzkiego przed Pałacem Biskupów Kujawskich

Pałac Biskupów Kujawskich w Wolborzu

Resztę trasy już bez przystanków. Przez centrum Tomaszowa udaję się do domu i wycieczkę miała się zakończyć na 90 kilometrach ale jakoś tak się dobrze jechało, że postanowiłem jeszcze zahaczyć o Opoczno co by dobić do setki. I te 100 km całkiem dobre bo średnia powyżej 29 km/h, to już powód do zadowolenia. ☺