avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt B'Twin Triban 520 C2

Tomaszów Maz. - Ujazd - Lubochnia - Inowłódz

Niedziela, 19 sierpnia 2018 · dodano: 19.08.2018 | Komentarze 0

ciepło, wiatr: Płn.-Zach. 8 km/h, czas: 2 godz.m 59 min. 54 s., godz. wyjazdu: 08:37

Pierwotny plan wycieczki spalił na panewce więc trzeba było wymyślić coś nowego. Przeszukując internety natknąłem się na ciekawe obiekty w okolicach miejscowości Skrzynki, więc warto byłoby je zobaczyć. Na miejsce docieram dość szybko ale nie bez problemów bo miejsce jest ukryte w lesie.

Opuszczony magazyn materiałów wybuchowych Nitrat S.A

Kolejny z magazynów w okolicy

Zbiornik p-poż.

Wszystkich obiektów związanych z Polskimi Zakładami Chemicznymi NITRAT S.A. nie szukałem gdyż są rozsiane po sporej okolicy, a jeszcze chciałem odwiedzić pozostałości po schronach z okresu II WŚ. Lecz poszukiwania spełzły na niczym choć myślałem, że trafię tam bez trudu. No cóż może uda się kolejnym razem. Powrót do domu całkiem sprawny, choć temperatura nieco przeszkadzała w jeździe.