avatar Ten blog rowerowy gryzmoli Albert z wioski Bukowiec Opoczyński. Mam przejechane 19359.69 kilometrów. Jeżdżę ze średnią prędkością 28.93 km/h i się wcale nie chwalę. Więcej o mnie.

Kontakt

GG: 6886731

Pogoda na dziś

ArchiwuM X

• Sprzęt Raleigh Brazil

Niedziela - swoją drogą po Polsce

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 24.07.2012 | Komentarze 0

Ciepło, wiatr: Płn.-Zach. 10 km/h, czas: 6h 06 min., godz. wyjazdu: 9:16, razem z Adrianem i Bartoszem

Wypad z Adrianem i Bartoszem do Błędowa VIII Ogólnopolski Zlot Aut Wyprodukowanych przez FSO. Wyruszyliśmy z małym półślizgiem. Pogoda dopisała, od rana słonecznie i ciepło. Po drodze dwa krótkie postoje na uzupełnienie płynów w bidonie. Na zlot dotarliśmy niespodziewanie szybko. Na miejscu meldujemy się ok. 11.45. Zastajemy wielką łąkę na której zaparkowało kilkadziesiąt najróżniejszych aut (niektóre warte uwagi). Niespiesznie konsumujemy drugie śniadanie i idziemy oglądać samochody. Następnie uzupełniamy zapasy w pobliskim sklepie i ruszamy w drogę powrotną. Po usilnych namowach kolegi Bartosza zmieniamy trasę podróży i ruszamy w nieznane. Po dotarciu do nowego miasta postanawiamy wpaść jeszcze na nieczynne lotnisko w celu zobaczenia samochodów driftujących po płycie lotniska. Było warto! Niestety wyjazd z lotniska już nie był tak łatwy :/ Po kilkunastu minutach błądzenia i zrobieniu dodatkowych 8 km wracam na właściwy szlak ale nie bez przygód gdyż po kilkunastu kilometrach w mojej kolarce pęka szprycha i centruje się koło. Ale prawdziwy kolarz się nie podaję. Po drobnych naprawach roweru udajemy się w dalszą drogę zmierzając do domu. W domu po kilka minut po 18. Troszeczkę zmęczony ale warto było xD Kiedy następny raz?